Veelgestelde vragen

  • De meeste klanten wilden weten

    1. Hoe lang is de Podium Cadeaukaart geldig?

      Het saldo op de Podium Cadeaukaart is onbeperkt geldig.


    2. Wat is de levertijd van mijn bestelling?

      Op werkdagen vóór 15 uur besteld = dezelfde dag aan de postbezorger aangeboden. Standaard worden bestellingen met PostNL verzonden. PostNL bezorgt van dinsdag tot en met zaterdag, meestal binnen 24 uur. Bestellingen vanaf drie cadeaukaarten in luxe verpakking worden door DPD bezorgd. DPD levert op werkdagen, meestal binnen 24 uur. Helaas kunnen wij geen garanties afgeven over de levertijd van de bezorgers.
      Een digitale Podium Cadeaukaart ontvang je binnen 30 minuten op het opgegeven emailadres.


    3. Ik heb net een bestelling geplaatst en zou voor mijn bestelling een actievoucher cadeau ontvangen. Wanneer ontvang ik deze?

      Nadat je bestelling is afgerond ontvang je binnen enkele dagen een e-mail met daarin je Podium Cadeaukaart actievoucher. Let op: Gebruik bij je bestelling het e-mailadres waarop je dit persoonlijke aanbod hebt ontvangen. Indien een ander e-mailadres is ingevoerd bij de bestelling vervalt het aanbod.


    4. Is verzending wel veilig?

      Verzending is 100% veilig. Tijdens verzending is het saldo op de Podium Cadeaukaart nog niet actief en heeft de kaart dus geen waarde. De ontvanger moet de kaart voor gebruik eerst activeren met een unieke activatiecode. Deze code versturen wij op de geplande afleverdatum per e-mail.


    5. Wat gebeurt er na aankoop van tickets met het resterende saldo op de Podium Cadeaukaart?

      Het saldo op de Podium Cadeaukaart is onbeperkt geldig. Met het resterende saldo kan een nieuwe aankoop worden gedaan in combinatie met bijvoorbeeld een pin- of contante betaling.


    6. Nemen jullie teveel bestelde Podium Cadeaukaarten retour?

      Wij nemen teveel bestelde kaarten niet retour. Zie ook artikel 4 van onze Algemene Voorwaarden.


    7. Kan ik een bestelling ook op factuurbasis middels overschrijving betalen?

      Betalen op factuurbasis middels overschrijving is alleen mogelijk via onze zakelijke site. Na afronding van je bestelling via de zakelijke site ontvang je een e-mail van ons betaalplatform Buckaroo. In deze mail kan je via een internetlink kan aangeven dat je middels overschrijving wilt afrekenen. Je ontvangt vervolgens een nieuwe mail met daarin de benodigde bankgegevens.